2016 - > 2017

2017-01-01 | 16:19:45 

1.5 år sen jag skrev något här sist. Har kikat in lite sista veckorna,  kollat på gamla bilder och läst gamla minnen. Rätt kul att kunna  gå tillbaka och läsa. 


2016 var i alla fall ett år som mycket hände och ett år som både gick snabbt och långsamt. I februari tävlade jag och mina två lagkompisar tillsammans på SM i karate och lyckades ta brons! Under våren fick jag dock sluta träna karate och under sommaren red jag sista gången på Henke innan han flyttade från stallet. Årets semester under sommaren spenderade jag och sambon på Öland och i Kalmar,  med fint väder,  bad i havet och vi såg bland annat Kalmar slott,  Bornholm slottsruin,  långe Jan osv.  Sen kom vi hem,  och semestern fick ett jobbigt slut då vi fick säga hejdå och gå på begravning. Ak och jag tillbringade en heldag på segersjö och kollade på fälttävlan. Många renoveringar har vi gjort i huset och på hönshuset och ladan hemma.  Nytt totalrenoverad hall/tv rum,  gästrum och barnrum.  Ny panel på ladan och nymålat,  nytt tak och nymålat hönshus + mycket annat.  
 Jag överraskades med en babyshower av fina tjejkompisarna och i oktober föddes vår lilla tjej <3. Slutet av året har vi mest myst,  gått på bebissång,  gått långpromenader och umgås med alla släktingarna och vänner som velat komma hit.  Nyår spenderades med alkoholfria drinkar och champagne,  och vi skålade in tolvslaget med en 2.5 månaders bebis på armen.  
2017 kommer bli ett spännande år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0