14 januari

2015-01-14 | 16:53:15 
I måndags var vi ute och galopperade på gärdet,  kul! Är ändå en rätt härlig känsla att galoppera fram med två till hästar över snön i full fart. Tyvärr regnade det en del, och var minusgrader samtidigt vilket gjorde att regnet frös till is på oss. Ridhjälmen hade istappar hängandes ner från skärmen när vi kom in i stallet och kläderna var helt stela av is på framsidan. För er som inte vet har jag inte köpt någon ny häst, men jag rider en D ponny i samma stall jag stod förut så ofta jag vill, är helt perfekt just nu när jag jobbar 150% och kommer göra det fram till sommaren. 


Får snart bli lite tacos här innan jag åker, tänkte hinna med gymmet innan jag går på nästa jobbnatt i kväll, sista för den här nattperioden. Nästa vecka börjar skolan och sista terminen med D uppsatsen. 

// Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0