Torsdagskväll

2014-01-23 | 20:34:15 
Det blev vinter till slut och det är inte så dumt. Har inte tröttnat på att ta på mig massa kläder än och ut och rida i snön.Varken jag eller Puma tycker att det är så dumt att ta en galopp ute i snön på ett gärde eller på skogsvägarna.
Dessutom är sista medicintentan skriven i fredags och den här veckan har vi börjat två nya kurser i skolan, skönt att inte behöva sitta och plugga varje ledig minut. Lyckades dessutom, mitt i tentaveckan pressa in både en riktig förkylning och skoning av hästen samtidigt som jag jobbade alla dagar också. Jag gör aldrig om det igen.
 
 
Tänkte ta lite nya kort idag i solen, men solen försvann 5 minuter efter att jag gick utanför dörren...
Siri på favoritplatsen, i fönstret.
 
 
 
 
// Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0