Stockholm

2014-12-12 | 11:10:18 
Helgen i Stockholm var bra, vi hann med både julmarknad i gamla stan, besök i hagaparken, spa, bad, hästmässan på friends arena och såklart showen och hoppningen på lördagen. Hittade en massa fina saker jag ville handla på mässan, men lite svårt när jag inte har häst nu. Så stallboken blev det enda jag handlade där. Fast på ullared tidigare den veckan blev det både nya ridvantar och en fin väst från Mountain horse. 
Nu i helgen väntar långhelg på jobbet och bio, vi ska se sista hobbit filmen. Hoppas på att hinna baka lite lussekatter också. Och tvätta bilen och lämna in den på verkstaden på söndag, så hoppas jag få tillbaka den hel och fin igen i slutet av nästa vecka :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0