Tillbaka till verkligheten

2013-09-04 | 22:42:20 
Skolan har börjat, innebär för mig i höst 100% jobb och 50% plugg på Universitetet efter som jag inte får tjänstledigt, vilket också betyder väldigt lite ledig fritid. Men jag ger det en chans, och har lyckats överleva dom första två dagarna i skolan och hunnit med föreläsningar om EKG, ortopedtrauma och smärtfysiologi. Kul och intressant, men mycket att lära sig :). 
 
Har senaste dagarna utnyttjat höstens finaste ridvägar, stubbåkern till ridturerna. Puma tycker det är (lite för) kul och det kan (ofta) gå lite snabbare än jag tänkt mig - men ibland måste man komma ut och bara ha kul tillsammans. Efterson min telefon inte sammarbetar just nu så blir det tyvärr ingen bild på det...
 
Får istället bli en bild till från Islandsresan i sommar:
 
 
 
// Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0