Stugmys

2013-03-14 | 20:03:18 
Passar på att mysa lite framför brasan i kväll med min nya fyrbenta sambo. Fast hon tycker nog att det blev lite för varmt för hon gick och satte sig och kollar ut genom fönstret i stället :) . Ska lägga ut en bild på henne snart så ni får se hur hon ser ut! Nu när allt blev som det blev så är det mysigt med sällskap ute i stugan igen!
Så det blev alltså en bra em igår när Angelica och jag åkte och kikade på henne och hon fick följa med hem :)

Puma longerade jag idag på gärdet. Hon tyckte det var lite för kul att få komma ut där och springa för hon var mer i luften än på benen. Tur att hon är så söt för annars hade jag nog blivit arg på henne. Försökte verkligen ge henne tid så hon skulle lugna ner sig för det brukar fungera, men inte idag. Så i morgon får det bli longering igen och hoppas på att det går bättre då!

Sen tror och hoppas jag att jag får sova i natt och slipper den här hostan, så jag får tillbaka lite energi. Blir så trött av att vakna var tionde minut av hostan. Så hoppas det hjälper det jag hämtade ut förut :)



//Jenny


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt!!

2013-03-15 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0