Äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg <3

2013-03-12 | 21:50:35 
Ledig dag idag efter helgjobbet. Känns behövligt då jag fortfarande inte är helt frisk och fortfarande blir jättetrött efter att bara ha jobbat en dag (INTE likt mig att behöva vila en halvtimme innan jag orkar gå till stallet, känner mig som en gammal tant...).
Har trots det hunnit med en massa idag, har både hunnit städa huset, tvätta, stapla ved, fixat stallet och varit ute med Puma, gått en promenad med mammas o pappas hund och en del saker till.
 
Vårvärmen som kom förra veckan kom tydligen bara på ett kort besök då det igår var nästan -20 när jag åkte till jobbet på morgonen. Fast det gör inte så mycket, föredrar det här vädret före lera så det får gärna vara kallt ett tag till :).
Morgondagen är också jobbledig, så det är planerat en bilresa med en kompis på eftermiddagen, så tänkte hinna med stallet på morgonen.
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0