Laughter is timeless. Imagination has no age. Dreams are forever.

2013-01-12 | 15:21:30 
Ledig helg och sovmorgon i morse. Var i stallet på förmiddagen och longerade och tog en promenad med Puma. Brukar försöka lägga in det mellan ridningen nu när jag sätter igång henne så jag inte rider varje gång. Vi övade på att gå förbi pappas kossor som går utomhus bakom ladugården, puma tycker dom är lite läskiga :)
 
Jag har precis skrivit klart det allra sista på hemtentan på handledarutbildningen. Så skönt! Nu är det slut med att jobba heltid och plugga halvtid (om tentan bli godkänd...). Igår kväll blev det trevligt 83 års kalas och jag lyckades komma på delad förstaplats på ett frågespel som tillverkades 1983 :P
Nu ska jag ta bort alla tomtar hemma och kracha pepparkakshuset. Sen blir det nog en promenad till senare.
 

Bild från i torsdags.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0