Julen 2013

2013-12-28 | 22:42:52 
Skickade in en bild bara på kul, och vi lyckades komma med, så glöm inte att rösta på oss, nummer 6!
Tryck här!!
 
 
Nu har julen varit och den blev i år i ösregn och 5 plusgrader. I år jobbade jag från morgonen fram till fyra och åkte sen hem till mina föräldrar och firade jul där, och i stallet. Blev en hel del julmat och massa paketöppnande. Har tydligen varit snäll i år så jag fick allt jag vill ha, och massor av mer saker. Juldagen och annandagen blev också lugn, jag jobbade då med. Fick åka till veterinären akut med katten, så typiskt att det ska bli så i juldagarna, men nu mår hon bättre igen!
 
Puma och jag har nyss tagit ett ridpass på ridbanan, och nu blir det slutet på sällskapsresan med lite nybakad kladdkaka och glass i soffan. Inte helt fel!
 
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0