Måndag

2013-04-15 | 22:29:52 
Blev en lång dag idag med både jobb och 2 timmars gym efter det. Se blev det stallet och fixa en del i kväll. Puma blev såklart ompysslad och fick sin promenad. Fixade även med vattnet i stallet, dom fick nytt vatten ute och sen packade jag och fixade transporten inför morgondagen, vi har ju återbesöket i Karlstad i morgon. Har hunnit med att deklarera och betala räkningar också. Kännde hur trött jag var nu när jag satte mig ner, ska bara äta lite mat och sen blir det sängen.
Blir en lång dag i morgon med. Är bortbjuden tillsammans med några andra på mat och trevligt sällskap i morgon kväll efter veterinären. Tänkte hinna med lite annat också, byta till sommardäck på bilen skulle inte vara så dumt.
 
// Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0