2 april

2013-04-02 | 23:13:04 
Veterinärbesöket på ATG i torsdags gick som jag trodde. Puma hade ont igen och knäledsinflammationen har kommit tillbaka i båda bakknäna. Så nu är hon röntgad och ordentligt genomkollad igen. Och har fått behandling igen med kortisonsprutor i båda knäna. Och återbesök om ett tag såklart - vila fram tills dess.
Röntgen visade ju även lite annat som jag inte tänker ta upp här, men som troligtvis fanns där redan när jag köpte henne. Prognosen kunde han inte säga något om, utan vi får vänta till återbesöket och se vad som har hänt tills dess.
 
 
Årets första tussilago.
 
Och nu är det bokat och klart - i sommar ska jag (och Elin såklart) åka på semester till Island! Kommer blir otroligt kul!!
 
För tillfället myser jag och Siri i soffan med en brasa tänd. Får se om de blir en film eller inte, risken är nog ganska stor att jag somnar här i så fall. Prcis som Siri redan har gjort i mitt knä.
 
 
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy va tråkiga besked för Puma :( Hoppas hon blir bra snart!

2013-04-04 @ 20:15:14
URL: http://Nikonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0