Ny ridhjälm

2012-03-31 | 21:58:49 
Lyckades få med mig pappa in på Hööks i Karlstad också när vi ändå åkte förbi. Min halvfodrade ridjacka har dragkedjan gått sönder på, och jag behövde verkligen en ny ridhjälm. Min har blivit för stor och jag har ramlat av med den ett par gånger nu.

Har kollat på den här hjälmen länge, och till slut blev det den. Trots priset och att andra hjälmar var snyggare. Det är ju den säkraste ridhjälmen som finns just nu, den enda som skyddar mot sneda islag mot backen (och ofta man ramlar av helt rakt ner?). Så den är nog värd alla pengar, hoppas jag. Är väl bäst att försöka behålla dom få hjärnceller jag har ;)




Jackan hittade jag tyvärr ingen bild på, kan ta en någon dag, men det är en i stort sett likadan som den som gick sönder, en Mountain Horse, fast den går lite längre ner bara.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-02 @ 14:26:19
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0