Måndag

2012-04-23 | 21:45:32 
Har jobbat i helgen så är ledig idag och i morgon, riktig lyx att vara ledig två dagar i rad efter helgjobb. Började morgonen i stallet med utsläpp. Passade på att rida och göra klart allt annat när jag ändå var där. Idag blev det hoppning på banan, red dressyr igår och uteritt dagen innan det.
La upp en övning med en bom-hinder-bom bland annat som kändes jättebra. Puma är så söt när hon istället för att bara galoppera över bommarna och hoppa över hindret istället tar stora hopp över bommarna också, så det blir som stuts!



Sen blev det hem och laga lite matlådor till veckan innan jag åkte till mamma & pappa en sväng och var med en stund med kossorna på kvällen. Lagade min cykel också när jag ändå var där med den. Körde lite hö till stallet och nu är jag hemma igen. Och cupcaken står i ugnen.


(Lovis vill också hjälpa till och hämta hö...)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Jättefin blogg!

Hoppas du haft en bra dag!

Kramis :)

2012-04-27 @ 19:42:55
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0