Uppdatering

2011-09-06 | 18:53:41 
Tror att det är bra att jag har börjat jobba igen. Tre veckors semester var nog inte nyttigt.
Börjat på "nytt" jobb. En hel korridor bort från sommarjobbet. Man kan inte tro att det är så olika som det är. Jag får inte ens blanda mina antibiotika på samma tider. Illa. Fast jag trivs i alla fall, hittils.

Har börjat leta häst ordentligt nu också. Men man hittar alltid något fel på dom i annonserna, speciellt efter man har ringt på dom. Fast senaste dagarna har jag nog omvandlat mina "krav" lite, så till helgen blir det nog förhoppningsvis att åka och kika på en häst. Hoppas det i alla fall. Tur att jag har fått ha hand om Olle när Linn varit bortrest, så jag har fått ridit och andas hästlukt ett tag :)

2 bilder från London förra månaden. Tower Bridge och utsikt från London Eye.




// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0