Puma

2011-09-24 | 16:42:15 




Nu har jag blivit hästägare igen, till Puma.
 Hon är ett Svenskt Halvblod e. Campari M och u. Pomotess. Hon är ca 163 cm i mankhöjd.
e i livet. Tidigare ägare som jag köpte henne av har varit ute och tävlat lite, framförallt i hoppning men någon dressyrtävling också.

Hon har inte riktigt vant sig vid nya stallet än, så jag hoppas hon kommer bli lugnare för just nu är hon lite väl osker och pigg, men hon har ju bara stått 4 dagar i stallet än. Tappa en sko lyckades hon göra igår också, så hovslagaren var ute idag. Tur att han har tålamod för det var ju inte så att hon stog stilla direkt.
I morgon har jag planerat att rida första turen på henne här hemma, på banan. I dag blir det markarbete och longering =)







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken snygging Jenny!! :D

2011-09-25 @ 21:11:04
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0