Uppdatering

2011-05-01 | 13:08:54 

Ursäkta min lilla bloggpaus, har varit lite mycket i skolan, med flytten och med allt annat just nu. Här kommer en liten kort uppdatering, om någon är intresserad:


Skolan:
Hemtenta 2 inlämnad till slut på fredagen. Fick samma dag reda påatt jag var en av 65% som klarade 100% rätt på sista läkemedelsberäkningstentan och att jag slipper pressen med att bara ha en omtenta på den, och annars inte få jobba i sommar om jag inte klarade det då. Skönt!

Flytten:
Börjar bli lite ordning nu. Flyttkartongerna står packade i Örebro, det som ska med första vändan på måndag. Har även fått tag i en begagnad frys som jag ska hämta i morgon. Kommer nog blir bra det här så småningom.


Nadja:
Hon är bättre som tur är, haltar inte alls lika mycket. Så inte helt bra, men bättre, det är skönt. Men hon får vila ett par dagar till så hon blir helt bra.

Övrigt: Allt rullar på eller vad man ska säga. Jagar adresser till massa folk för tillfället, är strax dags att bjuda in till examensfest =)

 

 

// Jenny

 


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv; tack så mkt :D

2011-05-02 @ 13:08:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

följa varandra med bloglovin?:D

2011-05-13 @ 20:31:09
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Patricia

följa varandra med bloglovin? :D

2011-05-20 @ 19:46:08
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0