Mitt ointressanta (?) liv.

2011-07-04 | 21:47:54 
Ibland är bloggmotivationen inte så stor, speciellt om man känner att det enda man kan skriva är att man har jobbat...

Lördag: Blev en förmiddag med att laga staket till hästarna och att fixa i stallet. Eftermiddagen tillbringades i Gryten med Elin & Ida. Det blev årets första dopp i sjön, smultronätning, fotografering & en del annat. Dessutom hann vi in en sväng och kollade Golden Times på eftermiddagen också.

Söndag: Sovmorgon, gym & sen en långpromenad med Nadja. Gjorde säkert något mer men det har jag glömt :)

Måndag:
Jobbat & sen ridit tillsammans med Linn.



// Jenny

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 22:27:54
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Tack för att du sa det. Hade jag helt missat :o :D

2011-07-05 @ 19:20:29
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0