Igår.

2011-07-19 | 12:08:55 
Igår ägnade jag iaf hela förmiddagen åt att jaga förrymda kvigor som absolut inte ville springa tillbaka in i hagen. Dom tyckte att det var mycket roligare att vi fick springa efter dom (fram & tillbaka) på ett annat gärde i ösregn och med genomblött gräs i midjehöjd. Jag hade en hel sjö i gummistövlarna efteråt. Sen blev det en tur upp på vägen också och ut på andra gärden. Mysigt.
Hann precis byta om och torka lite innan det blev en kvällstur på jobbet.

Är nu snart päväg till jobbet för en kvällstur igen. Hoppas det blir en lugn kväll :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: fo

Heysa, fin blogg och gullig fjording!

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling. Kanske följa via bloglovin erl länka arandra?:)



kram fo

2011-07-21 @ 20:17:50
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0