Seminarium & lördag

2011-02-19 | 19:08:55 

Seminariet i skolan igår gick faktiskt helt okej. Kändes som om fick fick bra och relevant kritik den här gången, så nu känner jag mig taggad att fortsätta skriva på måndag! Gör om & gör rätt är vårt nya motto ;)

Har precis kommit in från en kall ridtur i -20 grader. Till slut kunde jag inte känna mina tår! Nadja var däremot pigg så det var ju kul :)

Har i stort sett fixat allt i stallet idag för båda hästarna, så i morgon behöver jag bara mocka och rida. Känns skönt ifall det blir ännu kallare i morgon. Däremot lite kallt att packa så många höpåsar (en hel vecka till Nadja + 2 dagar till Olle) i den här kylan.

Ikväll blir det melodifestivalen, godis & popcorn!

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Carolina

fin header :)



Veckans blogg vinnare uppe! Titta om det var du som vann. :)

2011-02-19 @ 23:36:09
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2011-02-20 @ 09:56:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0