Fjordingar på internet - del 1

2011-02-17 | 23:28:36 
Här kommer lite fjordhästrelaterade bloggar.
De är just nu aktiva med inlägg och uppdateringar.
Det är dom här jag har hittils hunnit hitta, det kommer kanske en del 2 om ni har några mer att tipsa om, eller jag hittar flera aktiva bloggare!
Jag skrev även någon lite mening om varje blogg, så man vet ungefär vad dom handlar om.


Argus Frö 269
En blogg om en fjordhingst "med det lilla extra"

Ariels blogg
En blogg om fjordstoet Ariel och vad hon hittar på om dagarna!

Atari och Gustens´s blogg
2 fjordhästar och deras ägare i Stockholm och deras liv.

Balder och Birdie
En blogg om en fjordhäst och en kallblodig travare där fjordhästen är utbildad inom akademisk ridkonst & engelsk ridning.

Fjordtastic

En blogg om 4-åriga valacken Titus och hans fodervärd och deras liv tillsammans, i både medgång och motgång.

Fjordyy
En blogg om bland annat fjordingen Hannibal och hans ägare som tillsammans har tävlat Fjord SM.

Frej och Opus blogg
En blogg om bland annat 2 fjordingar som både rids och körs.

Gandalf 268
En blogg om fjordhingsten Gandalf och även om andra saker som rör hästar och fjordingvärlden.

Habina
En blogg som diskuterar & uppdaterar oss om vad som händer inom fjordhästvärlden.

Ponilovers
En (ganska stor) blogg som drivs av två unga tjejer. Den ena tjejen, Victoria har ett fjordingsto som hon tävlat Fjord SM med.

Stall Oxbygget
En blogg om två hästar där den ena är fjordvalacken Edwin som tränat och tävlat inom de flesta grenar och ä'ven har två FJord SM guld i bagaget.

Team MR
Träningsbloggen om fjordstoet Isa som tävlas och tränas i flera olika grenar och som tävlat Fjord SM i hoppning och allround, även med placeringar.

Träningsblogg för Herta & Albert
Två fjordingar, ett sto och hennes son och vad som händer i deras liv.

Venars träningsdagbok
En träningsdagbok för Venar som både rids och körs, samt andra saker som händer inom fjordhästvärlden.

Viggartorp
En blogg om både fjordingar och en hel del annat.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; Det var nog din dator, för jag ser dom iaf ;)

Ja, jag har också hört mycket bra om den skolan. Jag tror den passar mig perfekt! :)

Bor du i närheten av Karlstad? :)

2011-02-18 @ 05:34:51
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2011-02-18 @ 09:42:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Tessan och Louise

Våran glömde du! ;)

2011-05-18 @ 18:20:55
URL: http://gulingpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0