Fjordhästar på internet

2011-02-17 | 13:27:02 
Har insett att det faktiskt inte finns så mycket fjordhäst på internet. Alldeles för lite om jag får säga min åsikt. Kollade precis youtube och det har inte kommit upp några nya videor där på länge! Inte finns det många hemsidor eller aktiva bloggar som har hästar inom rasen.
Tycker det är tråkigt för det är ju på internet som det mesta finns nuförtiden, och där man hittar all information.

Tänkte att jag skulle skriva ihop en liten lista över fjordsidor på internet, både bloggare och andra hemsidor. Så om ni vet några bra, där det i alla fall finns någon form av uppdatering, så får ni gärna tipsa mig så den sidan också kommer med!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Antar att du inte missat fjordhästen Guus. Så snygg!

2011-02-21 @ 19:10:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0