Helg

2011-12-17 | 18:10:25 

Halva lediga helgen har nästan gått och jag har inte hunnit med mer än en sovmorgon, en ridtur och att tvätta bilen. Ridturen blev i alla fall med Charlotte och vi tänkte rida en sväng runt i skogen bakom f-bo. Kom typ halvvägs innan vi fick vända igen eftersom det låg ett stort träd över vägen som inte gick att komma runt. Men det var ju kul i alla fall, trots att vi fick rida samma väg hem igen. Snöade gjorde det under hela ridturen också :)

I morgon får jag hämta nycklarna till huset! Så jag räknar med att jag om max två veckor har flyttat dit!
Nu ska jag göra något mer vettigt av dagen som är kvar, tänkte ta en långpromenad och försöka få det sista med julklapparna fixat.



// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0