Helgens ridturer

2010-09-13 | 20:10:41 

I lördags blev det en skogsridtur, som tyvärr blev kortare än jag hade tänkt mig. Det var ett tag sedan jag red där sist, och kom till ett ställe där det smala diket inte var ett smalt dike längre, det var ett brett dike som dessutom var djupt. Jag hoppade av och skulle kolla hur djupt det var, men det var djupare än mina ridstövlar i alla fall, så vi vände hemåt igen.
Nadja var i alla fall pigg och glad, men det brukar hon alltid vara när man är ute i skogen :)

På söndagen blev det en barabackatur, runt södra. Ganska lagom faktiskt. Pratade lite med en som bor i södra en sväng och kikade lite extra på husbygget när jag red förbi. Nadja var riktigt intresserad av en kundkorg som han jag pratade med hade. Hon höll till och med på att fastna i handtaget - hade nog inte varit så lyckat.

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0