Shopping i Örebro

2010-11-12 | 15:56:17 
Är tillbaka i Dfs. Hann med lite shopping i Örebro innan jag satte mig på bussen. Blev en ny vinterjacka, en dunjacka som är riktigt varm och mysig. Det här vintern hoppas jag att jag slipper frysa! Dock så kommer nog min plånbok att frysa i stället, så mager som den blev efter det här köpet :P
Passade på att köpa tvättmedel för dunjackor också, lika bra så att jag kan tvätta den ifall det behövs..


Nu ska jag ut till stallet och fixa, ska se om jag hittar dom broddarna jag hade kvar sen förra året och försöka sätta på dom jag har (eftersom pappa berättade att Nadja behövde "snökedjor") . Bättre än ingenting i alla fall, så halt som det är nu vågar jag inte rida annars.

Håller på med en ny design också, så Nadja får vara med =)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linn

sv: haha, nä asså jag vet inte, det var lix själva provet jag inte klarade.. fattades 1 poäng dom två första gångerna, sen på tredje försöket klarade jag det ;) men nu när jag tävlar och vet allt, så skulle jag lätt ha klarat det på 1a! men innan man har satt igång med tävlandet & det så är det faktiskt ganska svårt! men bara du pluggar så klarar du det nog lätt! :)

2010-11-12 @ 20:24:06
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: hanna

men nu börjar det smälta.......... :/



sv: okej :) ja det gör jag, känner att jag inte hinner med 7 dagar i veckan..

2010-11-13 @ 09:01:01
URL: http://rothis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0