Pluggdag!

2010-11-23 | 22:18:28 
Känner att jag har fått mycket gjort idag, tyvärr inte så mycket som jag hade tänkt. Men ändå mycket.

Började dagen med att skriva klart arbetet "Närstående ur ett livscykelperspektiv" och lämnade in det, ska vara inlämnat i morgon. Fortsatte sedan med att läsa lite i min ena kurslitteraturbok (åldrande, död och anhörigskap), fast det blev bara ett kapitel tyvärr. Men vi har ju hemtenta i den här kursen så det är ingen fara, får ju läsa i böckerna då :)

Gick sen en promenad innan jag satte mig och gjorde lite Grönt Kort övningsfrågor. Gick sådär, var en del svar jag inte hittar i TR, så dom borde väl inte kunna komma med på provet? Såg att jag hade fått lite mer övningar på mailen, hoppas på att få facit någon dag också!

Fortsatte med att laga mat o kolla på Biggest Loser finalen på tv4play. Just nu sitter jag och allvarligt funderar över hur jag ska hinna med allt fredag --> måndag.

Fredag: Hemtentan kommer kl 13.00. Bio Harry Potter med Ida på kvällen. Ska försöka hinna börja på hemtentan innan jag tar bussen till Dfs eller Kga. Ska hinna till stallet och fixa också, när nu det ska hinnas?
Lördag: Mot Stockholm Horse Show. Ska hinna rida och fixa stallet + fixa höpåsar för en vecka innan tåget går.
Söndag: Stockholm horse show hela dagen, kommer till Dfs runt 22 om tågen går som dom ska.
Måndag: Plugga hemtenta, rida, fixa stallet osv. Grönt Kort kurs i Dfs på kvällen. Och på det hinna ta bussen tillbaka till Örebro, börjar 8 på tisdagen.



// Jenny

Kommentarer
Postat av: N

sv: nej, taggataggatagga :D

2010-11-24 @ 21:34:49
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: ja det är bara vi två, och hennes föräldrar typ för dom bor vid stallet ;)

2010-11-24 @ 22:56:37
URL: http://rothis.se
Postat av: AK

Tight planering du =) Ring om du behöver hjälp, jag kommer ändå till Degerfors på fredagen.

2010-11-24 @ 23:19:12
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!

Puss <33

2010-11-26 @ 17:52:27
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0