Mors Dag & Nadjas födelsedag

2010-05-31 | 19:57:23 

Igår var det mors dag + att Nadja fyllde år samma dag!

Mamma firade vi med blommor, choklad, grillat & tårta. Jag tror i alla fall att hon uppskattade det =)

Nadja firade jag med (häst) tårta och födelsedagspresent. Hon fick den matchande grimman/grimskaftet/ flugpannbandet som jag köpte på Hööks tidigare. Och så fick hon gå en stund extra och äta gräs på kvällen. Jag tror faktiskt att hon uppskattade det, även fast hon var lika sur som vanligt på mig när jag skulle byta hage på henne. Nadja tycker att hon vill ha massor av mat :P

Idag var det en riktigt tråkdag. Det enda vi har kvar i skolan är obligatoriska föreläsningar mån, tis, ons och torsdag. Dessutom mellan 8-16 nästan varje dag. Så förmiddagen ägnades åt lagar inom katastrofmedicin och eftermiddagen var om akut omhändertagande/ triagering på en katastrofplats. Hoppas att det blir intressantare de andra dagarna, för jag såg flera stycken som satt och sov på föreläsningen, och jag var nästan en av dom. Jag tycker det är intressant med ämnet (fast inte lagarna) men inte när det är jättefint ute och snart sommarlov :P







//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för din fråga! Svaren kommer i helgen! Kommer du på någon mer fråga är det bara ställa den i bloggen. Annars hoppas jag du får en toppendag :)

2010-06-01 @ 16:16:47
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: okej håller tummarna att du får den!

2010-06-01 @ 20:25:58
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

håller tummarna!

2010-06-01 @ 20:38:56
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0