Jenny <3 träningsvärk

2010-03-14 | 20:50:52 

Hela helgen har gått snabbt igen.

Lördag: Hade praktik 7-16. Sen blev det direkt hem och itll Karl där jag såklart mockade och fixade lite åt honom. Sen blev det också ett dressyrpass på banan och det gick sådär. Först var han stel och inget gick bra, men sen på slutet gick det bättre och han sökte sig neråt och så själv. Skönt att det går framåt i alla fall, att det blir framsteg :) Sen kom Charlotte & Cissi dit när jag i stort sett var klar med Karl så då blev jag kvar där en stund och pratade, innan det blev hem och ta in hästarna där och fixa lite.
Sen blev det melodifestivalen och ja, jag tyckte att det var fel låt som vann, men jag orkar inte lägga ner så mycket energi på det :P

Söndag: Praktik 7-16. Sen blev det direkt hem i dag med. Har riktigt träningsvärk efter dressyren på Karl igår - det kändes när jag skulle hoppa upp på Nadja (kände mig som 80 år, minst...). Red ut på Nadja tillsammans med Lovisa och Neptun, vi hann rida en stund i solen i alla fall. Det gick bra, Nadja var piggare i dag :) Hon och Neptun hade någon slags kommunikation mellan varandra under tiden, dom var söta :)

Men efter den här helgen är jag jättetrött :P
I morgon blir det praktik 7-16 igen. Det ska faktiskt bli skönt när praktiken är slut...

// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

härligt, lycka till med köket ;)

2010-03-14 @ 22:41:36
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: matte in my ass! är inte bra till nåt hahahha! men klart de är bra att kunna typ plus och minus, men ekvationer? hallå? haha



ja så mys att rida två! :D

2010-03-14 @ 22:44:50
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha jaa våra hästar är lite udda tror ja ;D men söta! <3

2010-03-17 @ 21:13:51
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0