Dagen + (nytt) TV:program!

2010-03-09 | 22:00:10 

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, för det har inte hänt något nytt direkt sen i går. Praktiken är fortfarande lika lärorik.
Nadja hade nog däremot vaknat på fel sida i morse (om nu hästar kan göra det om dom sover stående). Det "goda" humöret höll i sig ända till kvällen. Det är härligt med ston ibland!  

Lägger upp lite gamla bilder. Jag tänkte att sommaren kanske kommer lite fortare då :P









Förresten, Ida har uppdaterat sin blogg!

Har ni förresten sett att SVT har ett nytt hästprogram på TV? Ponnyakuten heter det, det är faktiskt ganska intressant, dom 9 första avsnitten ligger ute här. Det handlar om några ungdomar som har olika problem med sina ponnys + att det är mycket annat runtomkring också, med markarbetsövningar och sånt som var intressant att se. Tycket att lastproblemet var intressantast, eftersom den ponnyn gjorde likadant som Nadja gör, fast värre.
Och nu har jag blivit fast, måste ju se om dom lyckas lösa alla deras problem!

// Jenny


Kommentarer
Postat av: HANNA

fina bilder :D



sv: haha blogg.se är knäppt! skönt me nadja :D

2010-03-09 @ 23:07:52
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Persson ;)

Och hör och häpna, tänker uppdatera igen :D

2010-03-16 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0