Midsommarafton

2010-06-25 | 19:54:19 

Midsommarafton blir nog kanske inte som om jag hade planerat. Jobbade till ett och sen åkte jag direkt till farfar på middag eftersom han fyller år idag. Blev både mat, jorgubbar & glass och jordgubbstårta. Trodde inte att jag skulle bli kvar så länge, men insåg i alla fall när jag kom hem att det var lite för sent att åka till Örebro, speciellt om jag skulle sova över.
Så jag stannar hemma. Hade funderingar på att åka till logen ett tag, men det blev inget.
Får väl dricka mitt jordgubbsvin själv då =)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja alla säsong Greys är bra :)

2010-06-25 @ 22:56:03
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0