Måndags-sysselsättning

2010-06-07 | 21:24:19 

Satte mig i traktorn kl 06 i morse. Gick ur den kl 18 i kväll. Har annars bara haft en halvtimmes frukost och en halvtimmes lunch. Leif räknade ut att jag borde ha kört minst 8 mil med traktorn idag. Inte konstigt att jag är trött. Men nu är det i stort sett klart, nu får det regna.. Ensilaget är inne i silon och i morgon ska vi täcka den.
Tur att det inte var så varmt idag, ganska perfekt väder faktiskt :)

Nadja har jag i stort sett inte hunnit med de senaste dagarna, hon har fått lite sommarlov :) Har bara borstat lite och såklart gett henne mat och sånt :) Jag tror att det kan vara skönt för henne också och vara lite ledig.



// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0