Flyttar i sommar =)

2010-06-09 | 22:08:20 

Har äntligen fått en lägenhet i Örebro, från den 1 juli! Fast jag flyttar nog inte förrän jag har slutat jobba i sommar. Lite segt att pendla därifrån till jobbet. Men det blir nog bra, en liten etta med kokvrå och balkong ungefär 2 km från universitetet.  Lite surt att jag ska hyra en lägenhet som jag aldrig har sett, men förhoppningsvis ska den väl vara okej :)

Har också sagt upp mig från mina förstärkningshelger i höst och ska gå som vanlig vikarie i stället. Blir skönare för då kan jag bestämma själv lite vilka dagar jag ska vara tillgänglig och passa in det med praktik och sånt. Skönt att jag får vara kvar i alla fall, så jag får in lite pengar efter sommaren.

I morgon väntar min brors student  -  och på fredag blir det Mallorca =)

//Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

kul m lägenhet!



sv: ja verkligen...... blir nog bra snarrt

2010-06-09 @ 22:14:43
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej.

Hoppas du haft en bra torsdag!

Vad händer imorgon fredag? :)

2010-06-10 @ 20:46:37
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0