Nadja = utomjording ???

2010-07-13 | 21:14:59 

Har idag köpt något som jag aldrig trodde att jag skulle köpa. Under dom här 8 åren har jag aldrig haft något behov heller, men nu var det slut på "friden". Bromsarna är ovanligt elaka och många i år. Jag har hittat Nadja sönderbiten, irriterad och med blod rinnande från sig de senaste dagarna. Flugmedel fungerar inte alls.

Därför blev det idag ett flugtäcke med hals och magplatta & med UV-skydd på Granngården idag (svindyrt, ja). Men helt klart bättre i kvalité och bekvämlighet än dom billigare varianterna. Jag tror att det är värt det, även fast Nadja ser ut som en utomjording!




// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0