Snöras / lördagen / bild från tolkningen

2010-01-21 | 18:55:21 

Idag öppnade jag en dörr som nog inte blivit öppnad på ett tag, jag fick i alla fall ett helt lass snö över mig.

Helgen då, i lördags var jag ju och red Karl, och det har jag ju skrivit om. Sen på kvällen begav jag mig till Elin tillsammans med Ida och Camilla. Det blev god mat, trevligt sällskap, söta katter och massa mer! Vi fick även sällskap av Elins syster och en kompis till henne, och det visade sig att jag och Emma var bäst på charader =) Alla sa massa roliga saker, men dom har jag hunnit glömma bort, men min syster "hittar" i alla fall till Elin (och Ida trodde mer på henne än på mig!). Det blev en liten omväg...
Ingen kamera hade jag med mig, men det kanske kommer bilder på någon annans blogg eller något. Det blev ju "några" bilder i alla fall. Synd att vi inte har tid att träffas oftare, alla har så mycket att göra...

På söndagen var det ju tolkardag i stallet (lite segt att komma upp ur sängen bara). Det har jag ju också skrivit om, men lägger i alla fall upp en bild på Charlotte som rider sin häst Nisse :)



// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha jajamen ´;) hur äre med dig idga då=?

2010-01-22 @ 12:08:11
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: mersiha

hehe jag med lite deppig :/

2010-01-22 @ 16:34:06
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Sprallan

Hihi, tack. Ja, det har varit. Det är min förra ponny på bilden :)

2010-01-22 @ 23:23:23
URL: http://busponny.blogg.se/
Postat av: Persson :P

Jag var sinnes förvirrad ju !

2010-01-23 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0