Köpt säkerhetsväst =)

2010-01-28 | 20:36:50 

Får väl tala om vad jag köpte- men det var ju bara AK som "gissade" :P
I alla fall så var vi inne i affären och jag fick se att dom hade Outlyne säkerhetsvästar där, och också Racesafe. Klart jag provade dom, båda två och jämförde. Kom väldigt snabbt fram till att Outlyne var den klart skönaste västen som satt jätteskönt och direkt formade sig efter kroppen. Så jag köpte den faktiskt, fick lite mässrabatt också (det var nog tur det för den var dyr...).

MEN enligt deras måttabell ska jag ha L3 Slim, vilket jag också köpte för den var den som satt bäst. MEN jag vet att den går lite kort ner över ryggen, alltså inte skyddar svanskotan riktigt som den ska.
Fast storleken större blir så stor (och klumpig) så att jag får dra åt den så mycket som går och ändå är den för bred.
Så visst borde jag väl kunna ha den storleken som jag tog?

Framsida



Baksida



// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

måste kolla in det!

2010-01-28 @ 20:43:58
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

värt!



hahahahahha ja skulle ja inte passa som de t;)



hööks.. hmm, om dom vill ha mig!

2010-01-28 @ 20:57:03
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den va ju jättefin :D jaa den storleken bör du kunna ha eftersom du tyckte den som va större kändes klumpig å stor :/



Hur mkt kostade Racesafe-västen? :)

2010-01-29 @ 19:50:35
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0