Hindersmässan

2010-01-28 | 16:39:55 

Jag lyckade inte logga in i går, men det verkar ju inte bara vara jag som hade problem med det...

Igår såg min dag ut såhär:

Gick upp 04.45 för att släppa ut hästarna/ mocka.
Åkte sedan mot Örebro för föreläsning mellan 8-12 på USÖ.
Gick sedan på Hindersmässan på stan (alltså marknaden) från 12-13.30.
Blev sedan upphämtad av min pappa/farfar/bror på resecentrum och vi åkte till olika traktorställen med mässor.
Tog in hästarna vid 19.00 när vi kom hem och satte mig sen att plugga...

Jag handlade i alla fall lite, en kavel och marknadsgodis blev det på marknaden. Annars var det rättjobbigt att gå där i snöstormen. det var kallt och snön kröp in överallt i jackan. Inte så mysigt.
Traktorställena var roliga, som vanligt. Dom bjöd på korv/munkar och sånt och man träffade lite bekant folk och släktingar.
Den här traktorn hade bakhjul som var högre än mig...


Sedan var vi också en en hästaffär i Hovsta där dom hade 70% rabatt på hästsaker. Och jag köpte faktiskt en sak, kan ni gissa vad?

// Jenny


Kommentarer
Postat av: AK

Nää berätta =D

2010-01-28 @ 18:27:37
Postat av: hanna

I hooovsta? :o vad är det för affär! med 70 procent rabbat!!!!!!!!!!!!! hallå! säg meJ!

2010-01-28 @ 20:38:28
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0