Veckan hittils

2010-02-25 | 21:52:03 

Är nu hemma igen, kom i går kväll efter en halvdags praktik och packning hos mormor innan jag åkte hem. På praktiken den här veckan har jag hunnit med lite samma som förra veckan + diabetesmottagningen och astmamottagningen.
Åkte förbi mina minsta kusiner + min moster på vägen hem och det var kul :) Dom var också på besök inne hos mormor, det blev "jättelyckat" att baka kanelmazarinkaka tillsammans med Erik (som är 1,5 år). Då går allt att stoppa i munnen.

Så nu är jag hemma, och det är faktiskt väldigt skönt. Igår var jag så trött så jag tog bara in hästarna, packade upp mina saker och slötittade på OS en stund, sen sov jag hela natten :)

Idag har jag hunnit med mer, släppte ut hästarna tidigt på morgonen, gick sen och la mig och sov igen. Fixade stallet på förmiddagen i lugn och ro och åkte sen in till Karlskoga en stund. Handlade lite åt pappa på Granngården och sånt. Gick på bokrean också och köpte tre böcker - får väl läsa dom till sommaren när jag hinner :P Sökte även jobb på lasarettet, men dom sa att det var jättemånga som hade sökt och få platser så att man skulle inte hoppas på att få något. Lite trist faktiskt.
Åkte hem och fick sms av Charlotte så jag var bort till stallet och tog lite kort på henne och Nisse en sväng. Skönt att komma dit ibland. Fast ska ju dit på söndag och rida Karl.
Skrev sedan klart, och skickade in mitt hypertoni-arbete (hypertoni=högt blodtryck). Skönt att vara klar med det, en sak mindre att göra. I morgon blir det plugg hela dagen, det är nödvändigt :P

Jag tror inte Charlotte har nnågot emot att jag lägger in en bild på dom (bilderna blev mörka, men är oredigerade så det kan man ju göra något åt):


// Jenny


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jamen precis ;) hur äre med dig nu då? på måndag får jag ju häst på helfoder :D

2010-02-25 @ 22:28:58
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0