Mellandagsrea osv.

2010-12-28 | 20:50:36 
Igår kväll klarade jag Gröna Kortet med alla rätt :) Skönt att det är klart nu!

Har varit på mellandagsrea med Ida hela dagen idag, fast av det jag handlade var inget på rea. Köpte 2 kajalpennor, 2 böcker & en TV (blev en Samsung LCD - tv). Hade trevligt som vanligt!

Var även inne en sväng på Till Häst, men köpte inget. Men hittade en jättesnygg grimma från Whitaker, dock kostade den 300:- och tyckte det var onödigt eftersom Nadja antagligen kommer ha sönder den :P



// Jenny



Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken av alla bilder? haha :) men alla tre hästar som syns på bloggen är mina!



Hm, jag tycker ju att det är skit kul, jag lever ju liksom för det :) precis lika mycket som någon dressyrryttare för dressyr o.s.v

2010-12-28 @ 22:44:54
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: mollie

sv: det gör jag heller inte, eller visst blir man ju lite osäker, men detta lär ju inte vara sista gången det är såhär så shit same liksom, du får säga vad dom vill, man kan inte döma så mycket på bara några filmer.

2010-12-28 @ 22:55:43
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0