Skitdag

2010-04-26 | 20:23:43 

Skitdag
Sådana här dagar som man lika gärna kan hoppa över. Tråkiga, långa föreläsningar (kvantitativ forskningsmetodik, tro mig, ni skulle också somna...). Dessutom ringer dom från Operation på Kga Lasarett och frågar om jag vill jobba där i sommar. Typ drömjobbet ju  - och så har jag sagt ja till Utsikten :/

Dessutom så har jag kollat upp det där med lägenheter lite bättre idag. Jag måste ha någon form av inkomst för att få hyra lägenhet från ÖBO. Alltså kan jag inte göra som jag gjorde, alltså tänka att jag ska få bo där och betala med pengarna som jag redan har tjänat ihop.
Vilket man också kan säga som att om jag vill flytta till Örebro måste jag ta studielån för att ha en inkomst och betala ränta på pengar som jag egentligen redan har. Känns ju lite trist.

Dagen avslutades ju i alla fall bättre än den började. Med tentasvar där jag fick VG & en skogsridtur med Nadja. Vi passade på att hitta en ny ridväg i skogen, det var lite kul, man tror ju att man kan dom flesta :P



// Jenny


Kommentarer
Postat av: Camilla

Antar att det var du som kommenterade anonymt på min blogg. Moget Jenny, moget. Anyway, bilden är där för att stanna!



Och ta jobbet på operation. Som lillasyster kommer jag med de bästa råden. Fatta vad erfarenhet och upplevelser du kommer få. Vem vill inte se när de cuttar upp folk lixom? Att se blod flyta runt i en öppnad kropp med massa organ simmandes runt i blodbassängen. Rena drömmen!

2010-04-26 @ 21:10:41
URL: http://camillacarlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattis till tentan!! :D Bra jobbat! Men va synd att du redan tackat ja till Utsikten :/

2010-04-26 @ 22:13:50
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: klart vi ska! :D typ 100 kanske. får se då!

2010-04-26 @ 22:30:39
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0