Spelkväll och annat.

2009-10-27 | 21:23:57 
Idag var jag ledig, i morgon börjar mitt maraton - 10 dagar i rad med praktik + jobb på Utsikten. Jag ska försöka hinna med att sova. Får se fram emot de två dagar ledigt jag har när de här tio dagarna har passerat...

Lediga dagen har tillbringats i stallet, men Nadja och hos mormor i Askersund (mina syskon var med -> dom har lov). Jag vill också ha lov förresten, är lite avundsjuk.


Spelkvällen (/20 års festen) med Ida och Elin hemma hos mig var kul, fast vi rätt så trötta allihopa. Jag var uppe tidigt till skolan, Elin jobbade, Ida var typ uppe tidigt och Camilla..? Ja, hon hade nog ingen anledning att vara trött. Det kanske var därför hon vann också, men endast av den anledningen att vi var trötta. Annars hade hon ju förlorat, som vanligt.
Jag har kommit fram till att det alltid är två saker vi pratar om på våra kvällar, Idas handduk (när den trillade ner på balkongen under våran när vi var i Italien) och att Elin tycker att jag (och Ida) ska flytta till Örebro. Fast jag tycker också att jag ska flytta i och för sig. Men ändå :)

Just ja, vi åt Tacos också, fast vi glömde tomaterna i kylskåpet. Elin sa så klokt efteråt att hon tyckte att det fattades något. Ida tyckte mest att vi hade konstiga saker till Tacosen.

I morgon gör jag ett kvällspass, 14-22, så det vankas en sovmorgon och stallet innan jag åker. Ska försöka vara ledig från plugget innan, mest för att jag känner att jag ska orka 10 dgr nu.

Praktiken förresten är rätt så kul. Vi är fyra stycken från klassen som ska vara på samma ställe. Jag har redan lyckats bra, med att bland annat lyckas glömma mitt passerkort i omklädningsrummet och sånt. Hoppas att morgondagen blir bättre.


// Jenny

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAG VAR UPPE TIDIGT TILL SKOLAN DEN DAGEN FAKTISKT

suck on that suckers! höhö

2009-10-27 @ 22:07:37
URL: http://camillacarlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tiden går fort



sv- ja visst va han finis :) hur mår nadja

2009-10-28 @ 11:47:50
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0