Man fyller bara 20 en gång i livet.

2009-10-22 | 17:11:35 

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: min syster, läkemedlesberäkning och datorer.
Tre saker som finns på mitt skrivbord: linssaker, anteckningar, lampa
Tre saker jag gör just nu: nördar farmville, blogg och läxor samtidigt.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: tävla Fjord SM, äga en gård på landet och rida in en ko.
Tre saker jag kan: rida, skriva blogg, sova :)
Tre saker jag inte kan: Måla, sjunga, sova stående på en fot.
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
voltige, fälttävlan, cykla enhjuling
Tre favoriträtter: tacos, kycklinpaj, pizza


Mina syskon varhelt inne på linjen " ska vi fira så kan vi lika gärna fira ordentligt" i söndags:
 

// Jenny

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VILL OCKSÅ KUNNA CYKLA ENHJULING!

2009-10-22 @ 21:10:03
Postat av: Josefine - hästblogg

Grattis :)

2009-10-22 @ 23:01:04
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: hanna

Hur känns det att vara 20 år ;) grattis!

2009-10-25 @ 14:38:36
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0