Födelsedagspresenter/kalas

2009-10-25 | 17:50:07 

Plus och minus med födelsedagspresenter:
+ Saker som är bra att ha när man flyttar hemifrån; vem behöver inte ko-sängkläder? Fönstertvättarsaker? Ungsfasta formar?
+ Presentkort; vem vill inte köpa precis vad man själv vill ha?

- Almenackan, men lite kul var det i alla fall, fick en almenacka av mina kära syskon med i stort sett bara bilder på dom själva, Nadja fick vara med på högst 4 stycken (hade det varit jag som gjort almenackan så hade andelen varit betydligt större, för att inte säga 100%)

Sen fick jag ju massa andra saker, som en åsna (inte en riktigt såklart), pengar, blommor, poslin och sånt. tar för lång tid att skriva ner allt här. 

Men nu ska jag äta smörgåstårta som blev kvar sen i går kväll, man träffar sina släktingar alldeles för sällan. Det var i alla fall kul =)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

en åsna på riktigt hade väl varit kul :)



jo förut smsade jag ungefär 5000 sms på 3 veckor. nu har jag gått ner till 3 tusen på 4 veckor. eller, försöker..

2009-10-25 @ 18:19:26
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

ja vill också fylla år!

2009-10-25 @ 18:26:12
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi vet alla att du älskade almenackan! snyggare får man leta efter :D

2009-10-25 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0