Vardagligt

2009-11-18 | 20:13:16 

Dålig uppdate, men det har faktiskt inte hänt så mkt. Elin vandrade tydligen runt på lasarettet idag utan att leta upp mig, fast jag var nog inte så lätthittad kanske. Stog förresten och kikade på kön till vaccinet genom fönstret idag. En lång rad med färgglada paraplyn i hällregnet. Måste ha varit riktigt kul att stå där ute.

Mitt helgschema är lite fullt just nu:
Fredag: Praktik 7-16 sen premiären av New Moon på kvällen
Lördag: På förmiddagen blir det stallet och Nadja, och rida Karl och träffa Susanne. Sen till mormor på kalas på eftermiddagen.
Söndag: Storshoppning i Örebro; Marieberg, IKEA och sånt hela dagen.


Ikväll blir det ialla fall Grey´s Anatomy och ta det lite lugnt, lite plugg nu bara innan dess.
Idag har jag förresten satt en del PVK:er. Kul va? Det ska nog bli min nya hobby (eller inte...?)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin

Neje :) Det var igår jag vandrade.

2009-11-18 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0