Sömnpiller, hästar & sånt.

2009-11-13 | 19:50:44 
Skickar med länken till ridresorna jag hittade på Island:
http://www.vulkanresor.se/paketresor/ridresor/?gclid=CKqZl-LPiJ4CFYsz3god6DrEnw
Företaget verkar bra, i stort sett allt man behöver är med från man stiger på planet. Det är skönt att slippa fixa saker själv och bara kunna "hänga med".

Var borta i andra stallet och hälsade på tinkern Karl idag, han är söt. Nu vet jag i alla fall vart alla hans saker finns och sånt, ska bli kul att se hur han är att rida sen.
Jag var ute och gick en kort promenad med Nadja förut- hon verkade uppskatta att komma utanför hagen. När vi kom hem fick hon byta till en ny hage också, den lilla mat som fanns där är redan uppäten :P

Annars har jag hunnit med att plugga en massa läkemedelshantering idag - det borde ni prova - rena sömnpillret. Bättre än att räkna får till och med. Sömntabletterna kan slänga sig i väggen.

Och sen var det mannen som sa "jag såg allt till att gifta mig med en fru från landet och inte en som jag hittade på nåt disco. Då kunde hon både laga mat och städa själv".



// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch asdyrt!

2009-11-14 @ 11:22:12
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0