Hästar

2009-11-08 | 19:14:32 
Var borta i andra stallet idag, träffade Charlotte och en kompis till henne där. Insåg hur mkt jag saknar att rida och bara träffa folk där - som man aldrig träffar annars.
Lyckades fläta manen på Karl (tinkern) på ena sidan - han har så mkt man att det blir två tjocka flätor på varje sida. Jag hade inte glömt bort hur man gör i alla fall.

Var ute och sprang med Nadja förut och faktiskt så tyckte både jag och pappa att hon springer bättre nu, så kanske, kanske kommer hon att bli bättre. Hoppas!

Annars har jag firat Fars dag med familjen idag, och dessutom var jag och min bror så snäll att vi mjölkade korna på kvällen åt pappa. Jag mjölkade alla kor utan 6 så jag kommer säkert att ha träningsvärk i morgon :P
Vill ni ha gratis träning så kan ni säker få komma ut till oss och mjöka kor =)

Inflikar en lite kommentar och kommentarerna jag fick om förra inlägget: jag vet att lång man inte är fjordingfrisyr, men det hindrar inte mig att tycka att Nadja är söt i lång man, lika mycket som att jag tycker att hon är söt i den korta stubbmanen som hon har nu. Det är en smaksak vilket man väljer att ha och det förändrar inte hästen i sig.

Är inte vårat fågelhus sött förresten? Med gungstol och plastblommor i fönstrena ^^

// Jenny

Kommentarer
Postat av: vikky

hihi, jag menade verkligen inget illa i min förra inlägg. Skulle antagligen tryckt in en par smileysar för att få det verka mindre ''elakt''.. :oo

men som sagt, smaksak. enligt mig är det så att fjordingar med lång man är ungefär som... Haha, kommer inte på något bra exempel. Ett halvblod med tjock ståndman kanske? vet inte riktigt, men det är ju bara min åsikt som inbiten fjordmänniska. ;)

2009-11-09 @ 23:32:20
URL: http://vikkss.blogg.se/
Postat av: hanna

Klart nadja blir bättre :D

hihi!



jag kan komma å mjölka kor ocm jag får nåt! hahaha

2009-11-12 @ 16:41:23
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0