2009-11-12

2009-11-12 | 17:11:29 

Idag har jag krockat med en person i hissen, jag gick ut i mina egna tankar och en annan person gick in. Konstigt att det var i hissen och inte i trappan-som-är-byggd-för-att-krocka-i. Men det kommer säker det också.
På vissa punkter är det faktiskt tråkigt att man har sekretess, annars skulle jag kunna berätta rätt mycket roliga saker =) (fast å andra sidan - väldigt många tråkiga också).

Jag ska nog i alla fall börja hjälpa till att rida en tinker nån gång ibland, kanske ska dit i helgen. Blir nog roligt =)

Julshopping i Marienberg nästa helg- har bestämt att jag ska inhandla ALLA julklappar som är kvar- lika bra att bli av med det.

Ingen som ska med på ridresa till Island i sommar?

Är inte så jättesugen på att åka själv, men det verka nästan som om det blir så :/ Tror i alla fall att det verkligen är en upplevelse som slår det mesta!

 

Nu bli´re stallet och Nadja =)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA SNÄLLT :D oj caps.. men hallå! ridresa till island, fan va mys!

2009-11-12 @ 20:43:10
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Hahaha jag vill gärna åka dit med dig !! :D Berätta bara vad det kostar och när vi åker så får det med fixa sig :)



Är väldigt förskyld nu, men jag ringer dig om någon dag så kan vi prata om det :) Om en Islands-rid-resa duger med mig :P

2009-11-13 @ 17:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0