Jag blåser bort! :)

2009-05-07 | 17:01:43 

Veterinären ringde till slut vid halv 5 på kvällen. Då hade jag för första gången på dagen gått utanför huset eftersom jag var rädd att veterinären skulle ringa om jag gjorde det. Som tur var så var pappa inne så han kunde svara.
Det blir en kur medicin till + boxvila nu och sen längre vila.
Nadja är deprimierad i boxen tror jag, hon vill nog inte stå där när Olle står ute i hagen och gnäggar till henne. Men ikväll står Olle också inne, det är sånt tråkigt väder.

Borstade Nadja ett tag förut, hon var mer intresserad av att komma ut eller att få en hästgodisbit som låg i min ficka. Jag lär mig aldrig att hon kan hitta såna på många meters avstånd.. Hon måste ha en super-nos eller något :P
Har regnat i stort sett hela dagen och blåser (mycket!). Fick jaga en höpåse över ett helt gärde förut eftersom jag råkade tappa den så att den flög iväg...

Var i alla fall till blodcentralen och skulle lämna blod i förmiddags, men dom lyckades inte få ut något blod, nytt försök om 2½ veckor... Får väl ett fint blåmärke där dom stack :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0