Sjuk och trött

2009-03-03 | 10:51:40 
Jag har blivit sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk. Tog en Ipren och gick till skolan i går i alla fall, men det var nog inte så bra, för nu mår jag ännu sämre. Är hemma idag och tog sovmorgon, sen fixade jag stallet i alla fall. Orkade det och Linn vill nog inte komma hit när hon är ledig... Får max vara sjuk idag, i morgon SKA jag till skolan och lära mig att lägga förband, fast en av dom som redan har gjort det sa att det var precis som att linda benen på hästen... 

Det gick att beställla den där boken (ÄNTLIGEN) idag, så det gjorde jag :), fick ett tips om en annan bok som är bra att läas också som verkade intressant, så jag beställde den också, kan ju läsa den i sommar eller något. Ska ringa min VFU-plats idag också, lika bra att vara ute i god tid. Mamma visste vem min kontaktperson var, fast så känner hon ju typ hela Dfs också.... Nisse klättrar på syrrans dörr just nu, snacka om iver för att komma in, han kan ju lika gärna ligga i min säng... :P, men det duger tydligen inte på dagen.

Nu blir det nog en film under en filt eller något, det är ingen idé att försöka plugga just nu, det kommer ändå inte att ge något. Bättre att ta det lugnt en stund. Ha de bra :)

Snögubben Börje - 2007

Kommentarer
Postat av: AK

Usch... Krya på dig !!

2009-03-03 @ 16:25:23
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0