Western- Nadja ?

2009-06-09 | 18:30:37 
Var till synsam idag och när jag skulle hem så upptäckte jag att jag hade massor av tid på mig innan mamma ville ha bilen. Så då letade jag efter den där westenbutiken som Linn sa skulle finnas i Karlskoga. Jag måste ha varit trött eller något när hon gav mig vägbeskrivningen för jag åkte typ 2 km och letade efter en skylt innan jag ringde Linn och vi kom fram till att jag hade svängt av för tidigt. Kom fram till slut i alla fall och upptäckte som tur var att de bara hade öppet 2 dgr i veckan, tisdagr och torsdagar och som tur var så var det ju tisdag idag :)

Har ju velat haft ett westenträns till Nadja jättelänge, men nu hittade jag ett jättefint! Det var ett enkelt eftersom jag inte vill ha ett med massa utsmyckningar på och så var det en ganska fin färg också. Sen blev det ju ett par tyglar till för utan tvådelade tyglar så är det ju inget westenträns! Ska bara lära mig att använda dom också, minns ju hur det gick när jag skulle rida med såna på Lugge sist och det var första gången jag gjorde det. Bara att få dom kortade var ju ett helt projekt... 
Provade det i alla fall direkt när jag kom hem och det passade, hon blev jättesöt :) Lovar att lägga upp en bild någon dag när jag har smörjt det ordentligt.  

Fast vi kommer inte att bli ngra western entusiaster tror jag, det är alldeles för kul att hoppa :P Men några saker får vi väl lära oss, får ta ngra som är enkla :)

Studenten i morgon, sen till Elin efteråt och fira att hon ska flytta (om hon kommer in) :/
Kommer att bli tomt utan våra spelkvällar :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är redan tomt : /

2009-06-09 @ 21:44:03
Postat av: Anonym

okej! hahah!

2009-06-09 @ 23:06:10
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0