Bilder på Nadja & nya tränset

2009-06-11 | 18:10:11 


Nadja tigger äpple av Linn :)
På översta kortet fick jag ta bort panluggen åt sidan för att det skulle synas helt.
Visst blev hon söt i tränset?

Red med det i går för första gången, efter att ha firat att Elin tog studenten och innan födelsedags- firandet av mamma och Camilla. Det är lite komplicerat med tvådelade tyglar, dom är inte riktigt där man vill att dom ska vara. Speciellt inte när Nadja blir jätteglad och sätter iväg i full galopp och jag sitter barbacka. Då är tyglarna precis överallt och så ska man försöka få dom kortare samtidigt som man försöker hålla sig kvar och vara arg på henne. 
Lyckades i alla fall få stopp på henne innan jag ramlade av.

Efter att farfar varit här så kollade jag ju (naturligtvis) på säsongsavslutningen av Grey´s Anatomy. Tycker att det är dumt att det ska sluta så, men det var annars ett jättebra avsnitt! Bara att längta till hösten då när nästa säsong börjar och den här kommer ut på DVD.

I kväll ska jag "roa" mig med att laga staket.
ska försöka fixa lite ny design på bloggen snart också, behöver ju inte ha vinterbilder precis.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har ju samma färg på mitt träns ;) hih!



2009-06-14 @ 16:13:53
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: AK

Vad söt hon blev :)

2009-06-14 @ 20:31:57
Postat av: Ina Jacobsen

Mycket snyggt träns :)

2009-06-19 @ 08:51:11
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0