1 steg framåt

2009-06-05 | 12:19:55 
Nu är det sommarlov, sista tentan är gjord och jag tror att det gick bra också. Men det märks om 3 veckor, om den inte kommer tidigare om man har tur!

Igår fick jag i alla fall börja sätta igång Nadja lite smått igen, vi var ute på en liten promenad på vägarna. Även fast jag inte kan rida än så är det skönt att i alla fall kunna gå ut och gå, om allt går bra så hoppas jag kunna rida i början av nästa vecka! Och det är ju bara ngra dagar dit :)
I helgen ska Maries ena häst: Sackum går med Olle & Nadja eftersom hon inte vill ha honom själv när hon åker på träningsläger med den andra och den tredje har hon på hingstbete. Vi provsläppte ihop dom förrgår och Nadja var egoistisk som bara den, Sackum fick inte komma i närheten av Olle inte, han var hennes!
Han kommer i kväll i alla fall, men det ska nog gå bra i helgen tror jag :)

Blir det fint väder i helgen så blir det ensilagekörning, sitta och brumma traktor hela dagarna. I år ska jag få köra våran nyaste traktor! Så nu gör det inget om det blir varmt, det finns luftkonditionering =)
Sen på lördag kväll blir det in till Örebro, och ha "sommarlovsfest" tillsammans med gänget från klassen. Och på onsag blir det studenten i Dfs och sen hem till Elin och äta smörgåstårta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också lov :)

jaså du ska in hit :d hur långt äre från dej?



2009-06-05 @ 12:35:26
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0